Nudge en The New Motion gaan 200 nieuwe laadlocaties realiseren

Nudge is ervan overtuigd dat elektrisch rijden de toekomst is. Met de campagne Love to Load slaan Nudge en The New Motion de handen ineen om 200 nieuwe laadlocaties in Nederland te realiseren. Met behulp van de communities van Nudge (25.000+ leden) en The New Motion gaan consumenten nieuwe locaties aanwijzen, die deel gaan uitmaken van het ‘love to load’ laadnetwerk. The New Motion en Opel gaan een aantal van de beste en meest populaire locaties van een gratis laadpaal voorzien.

Meer informatie: http://www.nudge.nl/is-connecting/love-to-load

Om elektrisch rijden voor iedereen mogelijk te maken zijn er meer laadlocaties nodig. Want hoe meer laadlocaties, des te aantrekkelijker het wordt om over te stappen op elektrisch rijden. Waar die locaties moeten komen weten de consumenten - de huidige en toekomstige gebruikers - het beste. Daarom kan iedere consument zijn/haar denkkracht inzetten om deze campagne te helpen slagen.

Locaties vinden

Nudge roept haar Community van inmiddels meer dan 25.000 nudgers op om na te denken over de beste laadlocaties. Ook The New Motion roept de hulp in van haar netwerk en belangrijke partners, zoals netbeheerder Liander, Opel en Urgenda. Deze partijen vinden het belangrijk dat elektrisch vervoer een nog breder draagvlak krijgt. Het love to load netwerk speelt hier een belangrijke rol bij. Via de online Broedplaats op de website van Nudge (nudge.nl), kan iedereen zijn/haar beste locatie plaatsen (+foto). In juni zal op NudgeLive - het jaarlijkse evenement van Nudge - door een gerenommeerde jury een laadpaal worden uitgereikt aan de consument met de beste locatie. Dit zal plaatsvinden in de Stadsschouwburg in Rotterdam. De jury bestaat uit voorzitter Ruud Koornstra, Marjan Minnesma (directeur Urgenda), Nancy Kabalt (directeur Klant en Markt Alliander). Ruud Koornstra zal bekend maken wie de winnaar is en de laadpaal aan de winnaar overhandigen.