Het eenmalig (Kanjer)lot van Primera

Primera_LosseAfbeelding_V2B_Prijzenpot2022_600x390px_01.png

Hieronder vindt u meer informatie over het eenmalig Postcode Loterij (Kanjer)lot dat te koop is bij Primera. 

Eenmalig meespelen

•    Ieder gekocht of gekregen eenmalig lot, in april en december het Kanjerlot, moet geactiveerd worden op postcodeloterij.nl/activeer
•    U activeert het lot door uw unieke kaartnummer, pincode én uw gegevens volledig in te vullen op postcodeloterij.nl/activeer
•    Het moment van activatie van uw eenmalig lot bepaalt met welke trekking u meespeelt. Na activatie speelt u mee met de eerstvolgende trekking. Daarna stopt uw deelname automatisch.
•    Indien u instapt in een speelronde waarin óók een extra trekking plaatsvindt, speelt u ook gratis mee met deze extra trekking en speelt u dus mee met 2 trekkingen in totaal.
•    Het eenmalig lot (t.w.v. € 14,50) is na aankoop 2 jaar te activeren, daarna verloopt de geldigheid.
•    U kunt maximaal 3 eenmalige loten activeren per IBAN per trekking.

Doorlopend meespelen

•    Tijdens het activatie proces van uw eenmalig lot zullen wij u ook een vrijblijvend aanbod tot deelname aan de Postcode Loterij doen. U hoeft hier geen gebruik van te maken.
•    Indien u gebruik maakt van het aanbod tot verdere deelname ontvangt u als welkomstcadeau een Primera cadeaukaart t.w.v. € 15,- én speelt u de eerstvolgende maand gratis mee. U ontvangt de Primera cadeaukaart thuis binnen 4 weken nadat wij het eerste inleggeld voor uw doorlopende deelname succesvol hebben geïncasseerd.
•    Een lot kost € 14,50 per trekking. Er zijn 14 trekkingen per jaar en u speelt mee zolang u wilt.
•    Bij bedragen van meer dan € 449,- zijn wij verplicht om de wettelijk vastgestelde kansspelbelasting in te houden. 
•    U kunt binnen deze actie maximaal 3 loten activeren per IBAN per trekking.
•    Na verwerking van uw aanmelding ontvangt u een definitieve bevestiging van uw lotnummer(s). 
•    U kunt uw deelname op ieder moment opzeggen via onze Ledenservice, per post of via postcodeloterij.nl/opzeggen.
•    Bent u al deelnemer? Dan maakt u al kans op alle prijzen uit de maandelijkse trekking van de Postcode Loterij 

Veelgestelde vragen

Wat is een eenmalig (Kanjer)lot?
Iedereen van 18 jaar en ouder kan vanaf 1 december 2021 een fysiek, eenmalig Postcode Loterij lot kopen bij Primera. Nadat het lot is geactiveerd via postcodeloterij.nl/activeer, speelt de koper of degene die het lot cadeau heeft gekregen, mee met de eerstvolgende maandelijkse trekking van de Postcode Loterij. Deelname is eenmalig en stopt automatisch. Daarin verschilt dit eenmalig lot met een ‘normaal’ lot bij de Postcode Loterij. Met een ‘normaal’ lot speelt u doorlopend mee, maakt u elke maand kans op prijzen en cadeaus en wordt er maandelijks een bedrag afgeschreven via automatische incasso.

Waarom moet een eenmalig (Kanjer)lot geactiveerd worden?
Om het lot mee te kunnen nemen in de trekking én bij een gewonnen prijs deze uit te kunnen keren, hebben wij persoonlijke gegevens nodig. De Nationale Postcode Loterij keert geldprijzen automatisch uit op uw IBAN/bankrekeningnummer, die daarom vóóraf bij ons bekend moet zijn. Daarnaast verloten wij elk jaar een groot aantal naturaprijzen, die wij in veel gevallen automatisch, per post, naar u toesturen. Indien u eenmalig meespeelt, schrijven wij geen geld af van het door u opgegeven IBAN/bankrekeningnummer.

Hoe lang is een eenmalig (Kanjer)lot geldig?
Na aankoop is een eenmalig lot 2 jaar geldig. Het lot kan binnen die periode geactiveerd worden.

Kan ik dit lot cadeau geven?
Ja, u kunt dit lot cadeau geven aan iemand die 18 jaar of ouder is. Het is wel belangrijk dat het lot nog niet is geactiveerd. Een niet geactiveerd lot staat (nog) niet op naam. Zodra het lot is geactiveerd is het lot gekoppeld aan persoonlijke gegevens en IBAN nummer en komen eventuele gewonnen prijzen ten goede aan de persoon op wiens naam en IBAN het lot staat. 

Zit ik vast aan het abonnement na het verzilveren van mijn eenmalig (Kanjer)lot ?
Nee. Als u het lot activeert, speelt u eenmalig mee met de eerstvolgende maandelijkse trekking van de Postcode Loterij en stopt uw deelname automatisch. Wij schrijven dan ook GEEN geld af van het door u opgegeven IBAN/bankrekeningnummer. Tijdens het activeren van uw eenmalig lot zullen wij u wel een vrijblijvend aanbod doen tot doorlopende deelname in de Postcode Loterij. Als u hier op ingaat, zal er maandelijkse automatische incasso van de lotprijs plaatsvinden via het door u opgegeven IBAN/bankrekeningnummer.

Ik heb mijn lot nog niet geactiveerd en ik wil graag met een andere trekking meespelen. Is dat mogelijk?
Indien uw lot nog niet geactiveerd is, doet u nog niet mee aan een trekking. U kunt uw eenmalig lot activeren op elk gewenst moment binnen 2 jaar na aankoop van het lot. Zodoende bepaalt u zelf op welk moment u eenmalig meespeelt met de Postcode Loterij.

Ik heb mijn lot geactiveerd, maar wil achteraf met een andere trekking meespelen. Is dat nog mogelijk?
Helaas niet. Zodra u uw lot heeft geactiveerd speelt u automatisch mee met de eerstvolgende maandelijkse trekking.

Ik wil graag met een andere postcode meespelen dan waar ik woon. Is dat mogelijk?
Tijdens het activeren van uw eenmalig lot kunt u op de stap ‘Adres’ op het ‘i’ tekentje klikken en de stappen volgen om met uw eenmalig lot op een postcode mee te spelen waarop u niet woont.

Ik ben mijn lot kwijtgeraakt. Wat nu?
Indien u uw lot al heeft geactiveerd is dit geen probleem. Uw gegevens zijn bij ons bekend en u doet automatisch mee met de eerstvolgende maandelijkse trekking. Ook ontvangt u automatisch bericht van ons indien u in de prijzen bent gevallen.

Indien u de kaart (met kaartnummer en bijbehorende pincode) kwijt bent en deze nog niet geactiveerd had, kunt u helaas niet meespelen. Het kaartnummer en pincode zijn nodig om de kaart te kunnen activeren. Bij de verkoop van eenmalige loten wordt niet geregistreerd wie welke kaart koopt. Zodoende kunnen wij het kaartnummer en bijbehorende pincode niet achterhalen en de kaart dus niet activeren voor u.

Mijn pincode/kaartnummer van mijn lot is niet goed zichtbaar. Wat nu?
U kunt bellen met onze Ledenservice op 088 – 020 10 10. Indien er voldoende gegevens leesbaar zijn die het voor ons mogelijk maken de kaart in ons systeem op te zoeken, kunnen onze medewerkers u verder helpen.

Algemeen

•    Informatie over meespelen met de Postcode Loterij, prijzen, deelnemersreglement, trekkingsdata, uitslagen en de actievoorwaarden vindt u op postcodeloterij.nl/voorwaarden
•    De maandelijkse trekking van de Nationale Postcode Loterij is op de laatste doordeweekse dag vóór de 1e van de volgende maand. De 13e trekking is op 30 juni 2022, de 14e trekking op 28 december 2022 en de decembertrekking op 1 januari 2023. De trekkingen vinden plaats vanaf 10.00 uur op Beethovenstraat 200 te Amsterdam. De uitslagen van de maandelijkse trekkingen worden elke 1e van de maand gepubliceerd. Wijzigingen voorbehouden.

Samen voor een betere wereld

Meespelen met de Postcode Loterij is de leukste manier om goede doelen te steunen. Van uw inleg gaat minimaal 40% naar ruim 150 goede doelen in binnen- en buitenland die zich hard maken voor een mooiere en betere wereld.