- Hoe kan ik mijn deelname opzeggen?
-
Je kunt telefonisch, schriftelijk of online opzeggen. Wil je het meteen regelen? Bel dan 088 – 020 1050. Dan kunnen we je opzegging direct verwerken en je vragen beantwoorde
- Hoe kan ik een deelname opzeggen in verband met overlijden?
-
Ben je een dierbare verloren? Gecondoleerd met je verlies. Lees hier hoe je een overlijden eenvoudig aan ons doorgeeft.
- Verhuizen / samenwonen
-
Ga je verhuizen? Je kunt blijven meespelen op elke postcode in Nederland, ook als je daar niet woont. Meer weten? Lees verder. Toch opzeggen? Dat kan telefonisch, schriftelijk of eenvoudig online.
- Hoe kan ik inloggen op Mijn Postcode Loterij?
-
Je kunt op deze pagina inloggen. Heb je nog geen account? Dan kun je hier makkelijk een account aanmaken en direct je gegevens bekijken of aanpassen.
- Hoe kan ik mij afmelden voor reclamepost?
-
Je kunt zich hier uitschrijven voor onze reclamepost.
- Hoe kan ik zien of ik meespeel?
-
Log in op Mijn Postcode Loterij om te zien of je actieve loten hebt. Je bankafschrift is het bewijs van deelname. In de omschrijving van de betaling vind je je lotnummer terug.
- Opzeggen is gratis
-
Let op: er zijn bedrijven die voor jou abonnementen opzeggen. Daar vragen ze geld voor. Wij werken niet met deze bedrijven samen. Zelf opzeggen is gratis. Bel je ons, dan betaal je alleen je normale belkosten. Per post betaal je de postzegel. Online opzeggen kost niets.