Trekkingsprocedure
Hoe de trekkingsprocedure en het toezicht hierop geregeld is, leest u in onderstaande documenten:
Bekijk de trekkingsdata
Toewijzingsbeleid & Financieel Reglement
In onderstaande documenten vindt u meer informatie over de uitgangspunten en procedure van ons toewijzingsbeleid.
Corporate Governance & Governance Holding
De Raad van Commissarissen heeft in 2004 besloten om de Corporate Governance Code toe te passen.
Lees meer over de Corporate Governance Code
Lees meer over onze Governance Holding
Klachtenprocedure
Heeft u een vraag over uw gewonnen prijs of vragen over uw deelname aan de Postcode Loterij? Kijk op de Klantenservicepagina van de Postcode Loterij. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden, neem dan contact met ons op. Wij zijn te bereiken op werkdagen tussen 09.00 – 21.00 uur via het nummer 088 – 020 1010 (normaal tarief). De Postcode Loterij doet er alles aan om u zo optimaal mogelijk van dienst te zijn. Bent u niet tevreden? Dan kunt u een klacht indienen via het contactformulier.
Hier vindt u de klachtenprocedure ›
Klachtenprocedure voor aanvragende organisaties
Heeft u klachten over de aanvraag- en besluitvormingsprocedures van aanvragers en/of goede doelen van de Postcode Loterij? Bekijk hier de werkwijze van het omgaan met klachten.