Jouw cadeaubon in de Postcode Loterij App
In je Postcode Loterij App staat je cadeaubon al klaar. Gebruik ’m direct bij Albert Heijn en kies jouw favoriete Hollands Huisje.
- Direct klaar voor gebruik – je cadeaubon is al geactiveerd
- Altijd bij de hand – vind je bon eenvoudig terug in de App
- Vol Hollandse gezelligheid – kies uit 9 unieke huisjes of een set kersthangers
- Is de Postcode Loterij App gratis?
-
Ja, de app is gratis beschikbaar voor iedereen. Je kunt de app downloaden in de App Store (voor iOS-gebruikers) en in de Google Play Store (voor Android-gebruikers)
- Zijn de winacties gratis?
-
Als je lid bent van de Postcode Loterij kun je gratis meedoen aan de win- en op=op acties.
- Hoe activeer ik Mijn Postcode Loterij account?
-
Nadat je je Mijn Postcode Loterij account hebt aangemaakt, sturen wij je een bevestigingsmail. In die e-mail staat een activeringslink. Deze link is een uur geldig. Klik op de link om je Mijn Postcode Loterij account te activeren.
Heb je de e-mail met de activeringslink niet ontvangen, is de geldigheid van de link verlopen, of heb je deze niet meer in je bezit? Volg dan onderstaande stappen:
- Log in op je Mijn Postcode Loterij account.
- Je krijgt nu de melding dat je pagina nog niet bevestigd is en dat je de activeringslink kunt ontvangen.
- Volg de stappen, vul je e-mailadres in, en je ontvangt de e-mail.
De bevestigingsmail wordt verzonden naar het e-mailadres dat bij het aanmaken van je Mijn Postcode Loterij account is ingevuld. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen in je reguliere postvak? Controleer dan ook altijd je spambox of je ongewenste mail! Of zoek op ons e-mailadres: noreply@mijn.postcodeloterij.nl, en voeg deze dan toe aan je vertrouwde afzenders.
Ontvang je na het volgen van bovenstaande stappen geen bevestigingsmail? Misschien is dit e-mailadres niet (meer) juist. Neem contact op met onze Ledenservice.
Na het activeren kun je inloggen. De eerste keer worden er aanvullende gegevens gevraagd om je account aan je deelname te koppelen. Hierna is je account klaar voor gebruik!
- Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
-
Je kunt je tenaamstelling, adres, e-mailadres, logingegevens en contactvoorkeuren wijzigen via mijn.postcodeloterij.nl. Om veiligheidsredenen kun je je IBAN niet online wijzigen. Wil je je IBAN toch wijzigen? Hiervoor kun je contact opnemen met [onze ledenservice](https://faq.postcodeloterij.nl/over-ons-49c/a/hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-ledenservice).

