Postcode Loterij Miljoenenjacht

Zondag 30 augustus om 20.00 uur start het nieuwe seizoen Postcode Loterij Miljoenenjacht op SBS6!

En dit jaar bestaat Postcode Loterij Miljoenenjacht 20 jaar. En dat vieren we met niet vijf, maar zes afleveringen. Als deelnemer maakt u dan maar liefst zes keer kans op bedragen tot wel € 5 MILJOEN.

Zes weken lang elke zondagavond op het puntje van uw stoel tijdens Postcode Loterij Miljoenenjacht. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus spelen we dit seizoen met minder kandidaten in de studio. De veiligheid van onze deelnemers staat voorop. Met iedere aflevering 50 kandidaten in de studio die om het felbegeerde koffertje van € 5 miljoen strijden. En u kunt thuis met uw eigen koffernummer meespelen.

Miljoenenjacht logo

Linda de Mol

In het programma Postcode Loterij Miljoenenjacht draait alles om stalen zenuwen, koelbloedigheid en lef. In deze succesvolle spelshow staat Linda de Mol de kandidaten bij in hun zoektocht naar het koffertje met daarin de felbegeerde € 5 miljoen.

De kandidaten die in de studio strijden om een finaleplaats zijn stuk voor stuk deelnemers van de Postcode Loterij. Na 3 zenuwslopende spelrondes per show blijft er 1 finalist over die het ‘Gouden Koffer Spel’ mag spelen en kans maakt op een koffer met daarin € 5 miljoen. Maar, de koffer kan ook slechts € 0,01 waard zijn...

In de finale kiest de overgebleven kandidaat 1 van de 26 koffers en gaat daarna in onderhandeling met ‘de bank’. De bank doet op basis van kansberekeningen een bod op de geldkoffer van de finalist. Slaat hij of zij dit bod af, worden steeds meer koffertjes geopend. Grote vraag tot de laatst geopende koffer is: welk bedrag zit er in het koffertje van de finalist? Andere vraag: wie wint thuis hetzelfde bedrag als de studiofinalist?

Postcode Loterij Miljoenenjacht is zo’n geweldig format, dat gaat niet snel vervelen.
Linda de Mol – Presentatrice Miljoenenjacht

Postcode Loterij Miljoenenjacht en 105 goede doelen

Iedere aflevering van Miljoenenjacht wordt 1 van de 105 goede doelen van de Postcode Loterij in de spotlights gezet. Om de kijkers thuis en de deelnemers in de studio nader kennis te laten maken met hun werk. Want, het gaat bij Miljoenenjacht net als bij de Postcode Loterij om win-win. Én deelnemers die flinke geldbedragen kunnen winnen. Én het steunen van goede doelen organisaties.