Verhuizen

Als u gaat verhuizen kunt u uw lot meenemen naar uw nieuwe adres. Op deze pagina leggen wij graag uit hoe u dit kunt regelen. 

Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?

- Via uw Persoonlijke Pagina

Dit is het eenvoudigste manier om uw adres te wijzigen. U kunt simpelweg inloggen (of een pagina aanmaken als u deze nog niet heeft) en direct bovenaan uw adres wijzigen. 

-  Via de Live Chat

U kunt ons bereiken via de Live Chat. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag 09:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 9:30 - 16:00 uur. Wilt u de chat gebruiken? Klik dan op het chat icoon onderaan deze pagina.

-  Via de telefoon

U kunt ons bereiken op 088 - 020 1010. Wij staan voor u klaar op werkdagen tussen 09:00 uur en 21:00 uur en op zaterdag tussen 9:30 uur en 16.00 uur.

-  Via social media

Het webcare team van de Nationale Postcode Loterij helpt u graag via een privébericht op FacebookInstagram of Twitter. Wij staan voor u klaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 21.00 uur en in het weekend tussen 09.30 uur en 16.00 uur. Wij streven ernaar binnen twee uur te reageren.

-  Via een brief

Schrijft u een brief, gebruik dan het volgende adres:

Nationale Postcode Loterij
Beethovenstraat 200
1077 JZ Amsterdam 

Wat gebeurt er met mijn lot?

Uw lotnummer wijzigt automatisch mee naar uw nieuwe postcode wanneer u een verhuizing aan ons doorgeeft. Zodra wij uw verhuizing hebben verwerkt speelt u per eerstvolgende trekking mee met uw nieuwe postcode.

Wilt u uw adres wijzigen maar niet meespelen op uw nieuwe postcode? Of wilt u alleen uw lotnummer wijzigen en is uw adres ongewijzigd? Dan kunt dit via de Live Chat of via de telefoon aan ons doorgeven.